טופטרוולס > בלוג יוון > וילות בכרתים או מלון הכל כלול?
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    ישראלים רבים מחפשים את הנופש המושלם לתקופת הקיץ במחיר האטרקטיבי ביותר. הבעיה מתחילה כאשר מגיעים למלונות רועשים ועמוסי אדם במקום להתנתק ולהתחבר לטבע ולשקט – בדיוק כמו שחופשה אמתית אמורה להיראות. הדבר הבא כבר כאן, ובמרחק נגיעה .. לא תנסו?

    כרתים הוא האי הגדול ביותר מאיי יוון ומהיפים שביניהם. כמו כן כרתים היא הנקודה הדרומית ביותר באירופה ובגלל הקרבה לאפריקה ולמדבר סהרה, מזג האוויר מאוד נעים. מבחינה אקולוגית אזור זה נקי עם אקלים מתון יבש חם ונעים, חופים חוליים מדהימים ביופיים עם ים כחול ובגווני טורקיז, תשתיות תחבורה מעולות מבחר עצום של מקומות בילוי, קניות, פעילויות ספורט וכיף משפחתי. כל אלה יחד עם יופיו של הטבע המגוון באי, הכפרים הציוריים והאוכלוסייה החמה ומכניסת האורחים הפכו את האי לאתר תיירות מבוקש ביותר ומיליוני תיירים מכל העולם מגיעים בהמוניהם בעונת התיירות שמתחילה באפריל ומסתיימת בחודש אוקטובר.

    נופש בכרתים יכול להיות במלון 5 כוכבים הכול כלול ויכול גם להיות בווילת יוקרה ליד הים עם שקט ושלווה עם מלוא הפרטיות. ישנן משפחות רבות שמלון 5 כוכבים הכול כלול זה הפתרון האידיאלי עבורן, אולם צריך לקחת בחשבון שמלונות אלה עמוסים לעייפה בחודשים יולי אוגוסט וספטמבר ולא תמיד ניתן למצוא את השקט על מנת ליהנות מחופשה רגועה ונעימה ומה גם שהדיל הכול כלול "תוקע" את האנשים להישאר במלון ולא לצאת החוצה.

    לעומת זאת, ניתן להפוך את החופשה לחלומית עוד יותר, ולהימנע מרעש ההמון ומהחיכוך העצום עם "התייר הרועש" וליהנות משקט, שלווה ,טבע ונוף והכול באווירה של איזון והרמוניה. ניתן להגשים את החופשה המושלמת למשפחה או לזוגות ע"י השכרת וילות בכרתים. זו ההזדמנות לטעום מיופיו של האי מהטברנות המקומיות עם אוכל יווני משובח וטעים, לצאת ולטייל כל המשפחה או בן ובת הזוג, לחוות את האי מקרוב ולהכיר את האוכלוסייה המקסימה ומסבירת הפנים של כרתים.

    וילות ווילות יוקרה בכרתים הן מוצר מאוד מבוקש בעיקר על ידי אירופיים, שהבינו את הקונספט המופלא, הרצון להתנתק וליהנות מכל האטרקציות באי, ולחזור למקום רגוע ושלו שנותן רוגע וניתוק מחיי היומיום העמוסים בבית, להתנתק מהעבודה, ומהעיר הסואנת. בדיוק כאשר היעד המבוקש ביותר בתקופת הקיץ מתמלא עד אפס מקום, למצוא את השלווה ולהרגיש שאתם במקום אחר, מרוחק אבל עדיין במרחק נגיעה טיסה כל כך קצרה!

    בשנים האחרונות נחשף גם התייר הישראלי למוצר איכותי זה שכן היתרונות הן בלתי נמנות. חברת Top-Travels הישראלית לה סניפים ביוון ונציג מקומי בכרתים וביוון ההררית, משווקת וילות רגילות ווילות יוקרה למשפחות, חברים, זוגות ומפיקה אירועי שמחה במקום. אנחנו ניתן לכם את כל הליווי, ההדרכה והכלים ליהנות מחופשה יוצאת דופן, חופשה שלא תפגשו בכל מקום, וכל זה במרחק נגיעה מכאן.

    לרשימת וילות היוקרה לחץ כאן >>

    לרשימת וילות הנופש לחץ כאן >>

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.